Evidencija radnog vremena

Prednosti uvođenja sistema za kontrolu prisutnosti radnika su višestruke: zamenjeno je ručno računanje radnog vremena, povećana je radna disciplina, a kroz povećanje radne discipline dolazi se do znatnih ušteda, povećanja produktivnosti, manjeg kašnjenja i izostajanja sa posla.

U stvari, reč je o jednom od najčešćih ulaganja sa brzim i efektivnim vraćanjem uloženih sredstava. Navešćemo jedan jednostavan primer: Ako je dnevna ušteda (2 izostanka ili kašnjenja po 15 minuta) 30 minuta sa prosečnom cenom radnog sata u Republici Srbiji, od 1,3 eura dolazimo do sledećeg zaključka: Za 20 zaposlenih ušteda na godišnjem nivou je 3,500 eura. Za 50 zaposlenih ušteda je 8,600 eura itd.

IndGuard LM5200 je samostalan uređaj sa ugrađenim web serverom i bazom podataka nezavisan od softvera koji se koristi u preduzeću.U uređaju je ugrađena programska aplikacija kojom je moguće pristupiti bazi podataka unutar uređaja i izlistati podatke o pristupima osoba. Osoba se može identifikovati beskontaktnom RF indetifikacionom karticom, unosom PIN-a na tastaturi uređaja ili biometrijskom identifikacijom otiskom prsta. Ugrađena memorija može pamtiti do 1000 osoba i 10000 zapisa o prijavama na uređaj. Razmena podataka između uređaja na mreži zaštićena je SSL protokolom. Pristup bazi ODBC drajverom i mogućnost izrade jednostavnih izveštaja koristeći standardni Microsoft Office alat Excel.

Ugrađen web server omogućava svim računarima u lokalnoj mreži da direktno i istovremeno pristupe uređaju koristeći Internet Explorer, Google Chrome, Opera ili drugi pretraživač. Različite platforme kao što su Apple Macintosh, Microsoft Windows i Linux mogu takođe pristupati uređaju.Nije potreban dodatni softver.

Bilo gde da se nalazite: u hotelskoj sobi ili na aerodromu, možete uvek proveriti da li se vaši zaposleni nalaze u kancelariji, takođe možete kontrolisati, izmeniti ili onemogućiti prava pristupa u vaše kancelarije daljinskim putem preko interneta.Vaši zaposleni pristupaju sistemu koristeći beskontaktne Smart kartice.Svaki korisnik ima svoju smart karticu koja čuva podatke o korisniku kao što su ime, ime firme, kadrovski broj i otisak prsta (zavisno od modela uređaja).

Postoje tri vrste izveštaja: Izveštaj o pristupima, izveštaj o prisustvu i dnevni izveštaj o ulascima i izlascima, kojima se može pristupiti sa bilo kog računara koji ima pristup internetu.U slučaju potrebe za složenijim izveštajima kao što je obračun plata, informacije se mogu učitati i snimiti i Microsoft Excel ili u tekst formatu.